عملیات ساماندهی گلزارهای شهدای نیاسر از توابع استان اصفهان با مشارکت شهرداری نیاسر و بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان آغاز می‌شود.

به گزارش «ایثار»، جلسه ساماندهی گلزارهای شهدای شهر نیاسر روز یکشنبه 24 مرداد ماه 95 با حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان و شهردار نیاسر در شهرداری نیاسر برگزار شد.

این جلسه پس از بازدید گلزار شهدای ساماندهی شده و پنج گلزار ساماندهی نشده این شهر، توسط حجت‌الاسلام انتصاریان، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگزان کاشان، سبحان نظری، شهردار نیاسر و کارشناسان مربوطه در شهرداری نیاسر برگزار شد.

در این جلسه طرح اجرا شده در گلزار ساماندهی شده و تصمیم‌گیری در خصوص سایر گلزارهای شهدای این شهر بررسی شد و در مورد شروع عملیات ساماندهی با مشارکت شهرداری نیاسر و بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان از ابتدای شهریور ماه 95 تصمیم گیری شد که افتتاح آن در دهه فجر 95 مورد توافق قرار گرفت.

شایان ذکر است شهردار نیاسر ضمن قدردانی از ایثارگری شهدا و با تاکید بر ضرورت ساماندهی گلزارهای شهدا، عهده‌دار پرداخت 60 درصد هزنیه‌های طرح مذکور توسط شهرداری نیاسر شد و تامین 40 درصد از هزینه‌های این طرح به بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان واگذار شد.

یاری نامه: (منبع) http://www.isaar.ir


Please provide full Credentials Infomation